ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

tahukah kamu...
semut mempunyai berapa kaki??
hahaha
ok..tak kelakar..

tahukah anda..
sabtu lepas 9 april merupakan tarikh dimana genaplah usia perkahwinan saya bersama cikmal selama setengah tahun...
eleh..
baru setengah tahun!
dah kecoh..
hello..
saya different..
saya tak duduk sama dengan suami saya ok..
itu dikira pencapaian terbaik saya la tu..
ahahaha..
sensara tahu merindui orang yang patutnya jaga kamu lindung kamu 24 hours..
sudahlah..
tak mahu cerita sensara duka lara..

saya baru balik dari kem matematik ni..
3 hari dekat kem sampai lupa nak update blog..
eleh..padahal kalau ada kat rumah macam la kau update blog kan iza..
sape nak baca?

kem adalah seronok kerana tempat kali ini proper sungguh..
tak perlu bersusah payah tidur dalam khemah yg dasyat2..
makan tak usah cakap la..
6 kali sehari..sampai rasa tak boleh nak sumbat lagi..

eh..
ni kenapa cerita pasal kem?
bukankah tajuk pasal memasak??

nasi ayam untuk suami yang dikasihi lagi disayangi...
ini saya masak minggu lepas semasa suami pulang ke pangkuan isteri..
kahkahkah...
suami menrequest nasi ayam sahaja...
senang kerja!!
minggu lepas suami adalah super busy...
sampai bawak balik kerja dari meru buat dekat taiping..
jauh sungguh berjalan membuat kerja..
sampai isteri terlibat sekali..
hampir berkecil hati kerana membiarkan isteri seorang seorang layan tv..
sudahnya saya membuat lesson plan..
puas hati!..hahaha
eh..
sekarang saya sedang menggilai sudoku..
dah lama menggilainya..
tapi masa tak berapa mengizinkan saya berkhayal bersama sudoku..
disebabkan suami jauh dimata dekat dihati, saya merasa bosan tinggal seorang seorang..
jadi saya keluar mencari buku ini..
tinggal satu je dekat kedai buku popular..
cikmal..
kalau pergi MPH..
belikan saya sebuah buku sudoku..
hehehehe

baiklah..
letih sudah..
mahu merehatkan minda..
bye bye



1 Comment:

  1. NoName said...
    semut ada 5 kaki...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers