ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

ahha..
tak baik kau tipu iza..
bila masa pergi mentonton ABPBH di genting sana?
kau tgk kat rumah je kan..
a'a...memang!..
hahaha
tajuk hanya mahu memancing ikan pembaca
bak kata cikmal...
lebih baik mentonton di rumah..
boleh bercanda ria di atas sofa empuk...
kerusi di arena of stars genting boleh buat punggung jadi kematu..
tak percaya?
pergi lihat sendiri..
saya sudah lihat..

jejaka ini menang besar semalam..
sudah dapat dijangka..
u deserve it!

jejaka diatas??
menang ape??
menanggung kekalahan?
hahahaha..
menanggung kerja opis yg terpaksa di bawa pulang kerumah dan meminta bantuan isteri yang malas ini...
tapi isteri rajin juga sebab menteman suami buat kerja beliau sampai pukul 2 pagi..
mithali bukan..hahahah
sangat la..
sebenarnya tolong siapkan kerja kerana mahu bersenang lenang mentonton ABPBH nanti..
hahaha...keji!..tidak ikhlas kau!..ikhlas la..

semalam semasa beberapa minit sahaja lagi ABPBH mahu bermula..
telefon berdering...ku angkat ku dengar suara kutanya siapa...haha.igt tak lagu dulu2 masa skolah rendah?
tak ig?? sudahlah!
ada student telefon beritahu kawan beliau pengsan..
alaaa...kacau daun betul..tapi nak buat macam mana..
memang saya on duty mlm semalam..
ajak suami pergi hantar student ke hospital..
balik rumah pecut sebab tak mahu tinggal ABPBH sebab ada zizan yg gorgeous..

lepas itu..
kawan saya telefon mintak tolong hantar barang sebab beliau kena admit kat hospital..
alaaaaa..
masa itu sedang announce anuar zain akan membuat persembahan..
ehehe..
sebab perkara tersebut tidak urgent, saya melayan anuar zain mendendangkan lagu sedetik lebih untuk saya...ahaha..perasan...
lepas itu baru pergi hospital balik hantar barang dekat kawan saya lepas itu terus ambil student yang pengsan td..

suami saya tak pasal pasal terlibat!
terima kasihla suami..
lain kali tolong lagi..
haha..

baiklah..
sudah masuk waktu maghrib ni..
mahu pergi solat dahulu..
sebentar lagi kawan saya minta tolong bawak beliau ke klinik sebab badan beliau gatal gatal..
mungkin sebab gatal nk kawen kot..
kahkahkah
daaaaa


2 Comments:

  1. NoName said...
    cis.. aku betul2 ingatkn ko pergi genting smlm..
    ..izza.. said...
    hahaha...tertipu gak ko ek..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers