ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Hari Rabu

eh..hai..
hilang mana kau ni?
kejap rajin..sekejap kau malas..
update la pelis..
ini untuk tatapan masa hadapan tahu..
baiklah..


saya masih single mingle di taiping..
tapi bila weekend saya jadi superwoman..
kadang-kadang saya pergi kem so maknanya weekend saya tiada masa untuk rehat....
kadang-kadang saya pergi check hostel pagi-pagi..tengok student dah gotong royong ke belum..kalau belum, saya terpaksa menggunakan kuasa veto yang saya ada untuk marah marah dia orang..siapa suruh malas sangat nak kemas bilik..saya boleh migrain bila tengok keadaan hostel....sumpah bersepah..hostel lelaki lagi dahsyat..haisshh
kadang-kadang saya terpaksa melepak di bilik warden mentunggu student mintak sign utk outing..kadang-kadang saya rasa macam artis pula..kahkahkah
yg ini paling best..
kadang-kadang saya duduk sahaja di rumah sambil mentunggu kepulangan suami yang dicintai..tapi suami pulang pada hari sabtu petang..sungguh tidak best kerana masa yang ada sekejap sahaja..tapi saya kena bersyukur sebab beliau pulang ke pangkuan isteri..kahkahkah...

ini yang saya malas mahu update blog..
sebab apa??
sebab saya akan masuk cerita pasal suami saya..
nanti semua bosan..
nanti ada orang cakap macamlah kau seorang ada laki..
ok..fine..kau pun ada laki juga..
so what?
create la blog..kau cerita la pasal laki kau..
adil bukan..

tidak lama lagi akan muncul hari pekerja..
eh..bukanlah saya suka sangat akan sambutan hari pekerja itu..
saya cuma suka sebab kita semua akan bercuti...
akan pulang ke pangkuan suami..
sudah lama tidak menjejakkan kaki di shah alam sana..
sudah rindu mahu duduk termenung 4 jam dalam bas mentunggu masa untuk sampai di sana..
owh..indah..betul..mungkin kerana excited mahu berjumpa suami..
sudah rindu mahu hidu bau asap kereta semasa jam..kahkahkah..ape itu pun kau mahu rindu ke?
paling rindu adalah....
mengkunjungi ikea,the curve dan cineleisure...
kahkahkah..

alamak..
sudah lambat mahu pergi mengajar..
bye..



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers