ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

tiada mood melayan blog..
mood hanya ingin melayan perasaan sahaja..
berendam air mata..
haisey..
tak elok macam itu..
tapi..

susah..
nak cakap macam mana pun tidak tahu..
saya rasa jiwa saya kosong..
sangat empty macam tangki minyak kereta kong..

Ya Allah..
macam ini rasanya rindu kepada suami..
kalau dulu masa bercinta..
tidak heran pun..
tak call, tak message seminggu pun saya tahan..
tapi sekarang..
Tuhan sahaja yg tahu macamana rasa terseksanya berjauhan dengan suami..
macam rasa hilang separuh dari diri sendiri..
sampai bila begini saya sendiri tak pasti..

borang pindah dah di hantar awal tahun lagi..
takkan nak hantar berkali kali..
macam menjengkelkan pula..

Ya Allah..
kau permudahkanlah urusanku..
permudahkanlah urusan kami suami isteri..
bantulah hambamu yg kerdil ini..

sudahlah..
saya tak mahu mengarang lagi..
makin lama makin sedih..
tak mahu......
Ya Allah..
sesungguhnya bercinta selepas kahwin lagi indah..

percayalah..


sudahlah izza..
tabahlah!



1 Comment:

  1. nuraitul said...
    sian izza..sabar ye..ujian semua nie..insyaAllah..nnti dapat la tue..sabar tau..jgn sedih2..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers