ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

sudah 12 lebih..
selalunya waktu2 begini saya sudah nyenyak dibuai mimpi mimpi indah..
tapi..
malam ini
lain..
baru menterima berita kehilangan seorang kawan..
terkejut sudah pasti..

bayangkan..
dalam usia semuda 28 tahun..
dia dijemput Ilahi...
bayangkan jika dalam waktu ini, nyawa saya dijemput-Nya..
sudah bersediakah saya?

Ya Allah..
sungguh menginsafkan..

kepada keluarganya,
takziah..
semoga tabah..



2 Comments:

  1. dEe said...
    sapa za?
    ..izza.. said...
    abg kwn aku..merangkap jiran aku merangkap senior, merangkap bau bau bacang...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers