ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Friday, May 6, 2011

sedang mentonton maharaja lawak secara solo...
rakan duet berada di shah alam...
ahahahaha..
makin boring plak maharaja lawak ni..
mari cerita benda lain..

di suatu pagi di hari yang saya anggap indah tp rupanya...

akak tu >> "makin berisi kamu sekarang..akak dulu badan kurus je..dh ada anak baru berisi"

saya >> "oh ye ke..memang pun...saje je suka gemuk mcm ni"

kahkahkah
ayat penyedap hati..
padahal kalau nak ikutkan..
menyirap je..
eee..
benci betul la..
apsal sibuk2 nk compare badan ngan org lain??
ko kuar dr tempt yg sama ke?
baka kita sama ke kak oii??
tak paham betul la..
boleh tak kalau ko tak payah sibuk
ni mesti keje ko dok menengok perubahan badan org kan..
patutla keje xsiap..
mensibuk jaga tepi kain orang..
stress haku!!

dah makin xde semangat nk mengkuruskan badan..
m.a.l.a.s!!!
meluat




4 Comments:

  1. dEe said...
    sabo za.. yg penting kamal syg..
    ..izza.. said...
    aku kene wat sesuatu ni
    raziems said...
    membesar tue tandanya bahagia..
    ..izza.. said...
    mungkin juga la..ehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers