ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

hari ini cuaca begitu panas..
kepala terasa berat..
tapi perut terasa macam mahu makan cream puff..
ahaha....apa kaitan kepala berat dengan perut nk mkn cream puff??
belasah lah!

i takde kereta..
jadi tak boleh suka suka mahu keluar mencari cream puff dekat kedai kek..
jadi i decide nak cuba buat sendiri..
balik sekolah petang tadi terus bertungkus lumus membuat cream puff


oven adalah ihsan daripada emak..
emak, setelah mendapat oven hadiah daripada abangnya, terus let go oven ni bagi saya..
tapi tak apa..berguna juga..
mula2 testing pakai oven ni terus blackout satu rumah..
rupanya wire kat dalam tu ada yg tercabut..
nasib baik abang saya datang tido umah saya haritu..
die yang betulkan..
terus gembira sebab lepas ini boleh bakar macam macam..
tapi sediakan saja wang lebih untuk bayar duit api.
kahkahkah

hasilnya not bad..
tapi kenapa macam tak naik gebu?
saya rasa sebab saya pandai pandai ubah resepi..
kahkahkah...
next time nak try lagi sebab sangat sedap..
aahhh..
gilelah sebab cakap masakan sendiri sedap..
habistu..
suami tiada untuk komen..
so, komen sendiri saje!

next resepi saya adalah red velvet kek..
saya mahu cuba buat jugak sebab macam sedap!
kau memang semuanya sedap iza!
gulpp....ehehehe



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers