ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 3, 2008

kdg² best gak bile ade family sesusu ni kan..
leh join g jln²..ehehehe
kira cam ade 2 kluarga la...
kalo 1 x pegi...leh join lg 1..
untung tul..
kali ni aku ikut dorg g cameron..
memandangkn family real aku xdpt pegi..
aku menggatal join the other family lak..





overall..
leh tahan la..beli strawberry ngan jajan utk adik²..
salad n sayur² utk mak..
utk ayah xde..ehehehe...share ngan mak la ek..
paling sodap pancake cicah eskrem ngan choclate..
bedal 2 pinggan..
1 org blanje..lg 1 beli sndiri..
pekena tea yg harganye rm5 1 cup...
mahal bno...mak ayah aku jual tea baru rm0.80...
sib baik abg yg bayar..
sempat pow abg ipar aku vanilla teacinno..
aku kan obses vanila..eheh..
dah la...mau membuta..
sok keje..letih nih!!..
daaaa....

1 Comment:

  1. NoName said...
    rajin kebonar berjalan, aku tak g mana pun, cuti duk rumah melantak, kak aku lak suka masak. aku tukang makan. Aku 8 hb ni turun kl. saja nak test keretapi laju. ;-)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers