ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 27, 2008

hujan...

td kan..
masa nk blk keje...
tiba² lak ujan lebat..
dh agak lama x hujan lebat cmnih...
sib baik x naik moto..
kalo x..tersadai la aku kat EON terchenta itu..
arini ikut cik lina melodi..
memandangkn dia dh bermustautin kt umah aku sejak 2 menjak ni..
aku pun ngambik jln pintas..menompang die saje ke tmpt keje..
smbil layan lagu hujan..'bila aku sudah tiada'...kami meredah ke'hujan'an ptg itu..hehe
hujan yg sgt lebat menyebabkan banjir kilat berlaku di daerah glenmarie & kwsn sewaktu dgnnye..
byk kete tersadai...mungkin engine kete dimasuki air..ehehe..

gmbrn dari dlm kete..

waaa..kagum ngan kete tu..selamber kodok redah
banjir yg separas lutut aku nih..kete lain sume brenti

alang² nk tggu banjir surut sket...
smpat gak kami melantak nasi goreng kmpg kat blakng concorde hotel...
heh heh heh..
hujan² begini..perut sntiasa nyanyi²..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers