ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 6, 2008

Tag??haishh

kak zie tag aku la plak..
first time nih.eheh
wat gak la...kang die nangis..huhu
ade rules² la plak..
mcm²...

The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.



random fact psl aku?
8 je ke?
xnk lebih?ehehe

  1. anak sulung...from 4 siblings..tp ade sorg abg 2kakak then ade addition 2 lg adik ..total 9 adik bradik la including me..camne tuh?..dlu masa zaman baby..mak aku anta aku kt umah makcik aku(kakak mak)...mntk tlg die susukan aku...mak keje...dan ade la sbb² lain lg
  2. org slalu ckp aku sombong..tp x la..aku pendiam je sbnrnye...bkn sombong la..kalo dpt geng sembang...aku la plg byk ckp..
  3. suke pendam perasaan...smpai meletop..then nangis kuat²..spenuh ati...smpai pengsan²..pastu lega!!..kembali normal..
  4. obses ngan donut..n vanilla...ape² je benda yg ade kaitan ngan vanilla aku suke..air ke,eskrem ke,losyen ke,perfume ke..pape je la..suke²..pantang tgk kedai dunkin donut/big apple..sure nk singgah..dpt sketul pun jd la..j-co donut je lom smpt nk rasa...sape² mau blanje??angkat tangan..
  5. suka pakai baju lengan panjang yg cam 2 lapis tuh..kira cam trademark la..kalo jumpe msti nk beli..(kalo tgh ade duit la)..so sape² nk hadiahkn masa bday aku nnt amatlah dialu²kan..b4 that tnye size dulu taw..hehhe
  6. suke try² msakn pelik²..saje mau test...nk rasa sedap ke x..sbb tu la aku jd gemok..
  7. fanatik ngan aerobik..but xpnah ade peluang nk join..dulu masa skolah join la gak..tp skang dah stop..sape² nk ajak aku join..silakan la ye..make sure free la..xmau bayo..
  8. lastly...suka sgt² ngan no 8...entry lps² pun dh pnah ckp..
yeye..dah abis..
skang saya mau meng"tag":

  1. hasanah
  2. pipot
  3. zool
  4. dee
  5. syahimi
  6. is
  7. banihashim
  8. razie

5 Comments:

  1. emimch said...
    plzz ar tarik blik name aku..
    mner nk cari 8 org nih..
    sy budak br belajar..plzz
    mcm2 ar korang nih :P
    ..izza.. said...
    manaleh tarik² la zool...
    masa ni la ko leh mem"famous"kn blog ko..knal² ngn the other blogger..hehehe...take ur time la..huhu
    dEe said...
    aku mls laaaaa...
    NoName said...
    apa benda 'tag' ni tak faham aku.
    chekgu Bani Hassim said...
    Err....
    Tag pun tag laa...
    Jap gi aku jawab...
    Thanks...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers