ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 13, 2008

as usual..everytime cuti..
aku kne ringankn tulang temulang ni nolong mak ayah meniaga..
aritu la kan..
aku anta la 2 mangkuk lontong kt customer..
brader yg order tu tgh sakan borak ngan memember die...
nk dijadikan cite..salah sorg kwn die ni tgn xlalu diam kalo nyembang..
cam india² pnye style..kepala siap geleng² bagai..
masa tu aku dh tgk kiri kanan b4 anta mkanan tu kt brader tu..
tiba² lak kwn brader yg nyembang x hingat² tu hinggap kat salah 1 mangkuk lontong yg aku bwk tuh..


kebaaaaa...booommm


skelip mata je dr ujung rambut smpai ujung kaki aku dh basah..
kene siram lontong..
cam kene mandi ngan lontong la..
hanginn tull..
kalo ikut ati,jiwa ngan raga aku ni..
mau je aku curahkn yg mangkuk lg 1 tu kt muka brader tuh
tp memikirkn die antara customer ttp makpak aku...
terus xjd..
terpaksa la aku blk umah mandi n tukar uniform!!..
kan dah jd 1 keje..haishhh
tu la antara risiko peniaga makanan spt aku....

1 Comment:

  1. Ziana said...
    hehehehe...
    xpe..
    seskali kan?
    :)

    lg pun..dia cust ttp..
    and dia pon x sengaja..
    maafkan dia :)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers