ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 5, 2008

memories..

td belek² album gmbo(album ke??cd la..eheh)
jumpe lak gmbr² lama..
masa zaman dip dulu..
masa tu wat trip g pangkor..
best taw..



ni la antara kami yg lmbt betolak...bdk² lain dh slmt naik bas..ade yg dh smpai pangkor dah pon..
lmbt ni sbb tggu 2,3 org mamat bersolek..msa ni yg ada = aku,lina,kak an,pdah,sopi,ikmal,syed,pa8 ngan ajib kot..




mereka² yg keletihan..sume sibuk membuta..aku sibuk snap gmbr.xde plak gmbr org menganga..hmm..



masa ni tgh lepak² menghilangkn dahaga smbil tggu feri dtg..lmbt la plak..kelihatan mamat² sdg syok bergosip..



sopi..pdah..ikmal.aku..syed...dlm feri..kat blkg ikmal tu ade minah pakai baju kaler merah..aku rasa bdk tu pengkid..eehehe..lain mcm je..siap ade awek cun sblh die lg.perlakuan yg kurang normal..eheh..



syahimi,syed,aku,pa8,pdah..dh smpai jeti pangkor...naik van ke destinasi.teluk nipah(kalo x salah aku la)...tp yg aku igt sgt² van die kaler pink..haha..
smpai je kt tmpt penginapan(liyana villa) dorg dh kecoh..ade sorg mamat group kami lemas seketika..siapakah itu??ehehe



masa ni sesi bhgi² kan group utk actvt pg soknye...sopi as a manager la dlm trip kami nih..gmah n kak jeen sbg pembantu peribadi..hehe



ni la actvt nye...tanam² manusia ngan wat sand castle..masa ni group aku menang tang sand castle..yg tanam² tu aku xtau sape mng..dh lupe..
pastu naik banana boat..
apek yg bwk bot tu mrh kami..sbb kami xnk lepaskn tgn bile die soh..
kira cam die nk tegolekkn kami bila dah abis pusing² gan banana boat tu..
hehhe...takut lemas..pastu yg aku igt aku naik kayak ngan hasanah..
pastu tersangkut kat batu..tepi² pulau...yg org xleh nmpk..
aku dh gelabah time tuh..ombak bwk kami smpai tgh²..
aku jerit² mntk tlg..sib baik ade 2,3 ketul geng yg x blk mkn tghari lg..
dorg mntk tlg abg² guard pantai tuh.selamat....



ptg nye lak..actvt bebas...masa tu aku pilih nk round² island jek...xmau snorkeling...aku geli ngan karang² kat batu² kat pntai tu..erkk..lg 1 aku takut nk selam² ni..serik²...xmau!!..
masa ni naik moto keliling island tuh..sbijik moto sewanye rm 7 kot..xigt sgt
dah nk maghrib time tu..gerun tul..rasa cam dh tersesat je kt situ..sib baik ade 4 jejaka gagah lg berani..hahah..yg plg kelakar leh plak sopi(baju merah)ngan syed (baju cream) naik 1 moto..
pas2 time nk naik bukit kene kayuh ngan kaki...moto x leh pickup..haha...



mlm sblm blk tu ade actvt kebudayaan sket(budaya ke???)
tp sblm tu layan AF2 dlu..haha..zahid ..

sambung blk actvt..sape yg kalah dlm pertandingan pg td kene denda wat persembahan..
ade sorg mamat tu jd cinderella..serius..sgt² kelakar..
group yg menang dpt hadiah..jajan²...share ramai²..mkn kat tepi pntai..
pg soknye kene check out..sedihnye....rasa cam kejap je..



kami dlm perjalanan pulang...posing² sket dlm feri..kasi ade kenangan sket...



dh smpai jeti kt lumut..nira,diyz,kak jeen,lina, anas,zool,pdah..minum² b4 tggu bas..yg lenlain sibuk beli ticket bas mau blk cuti mid term..


bestnye la...bile mau wat reunion ek??hmm............

pesan saya : kpd empunya diri dlm gmbr² diatas...harap anda tidak mrh jika terselit gmbr² anda sekelian...sekiranya anda mrh...saya minta maaf..ehehe

4 Comments:

  1. emimch said...
    awat buruk sgt ngupe aku tu??:P
    ..izza.. said...
    bkn ko mmg buruk ke??haha
    waney said...
    bukan ko sorg je zool, aku pun same.. muka bdak2 je sume.. it was a nice trip anyway.. ntah bile leh wat lagi..
    dEe said...
    awat gmba aku tade???

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers