ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 13, 2008

aku bukan la sorg pemandu motosikal yg berhemah
slalunye kalo aku g keje tuh aku akan langgar majoriti lampu2 merah yg aku lalu
ade la dlm stgh dozen traffic light yg aku kene lalu..
bayangkan la nk kene tggu sume lampu² tu kaler ijau..
kan ke lama..x koser aku..tgk kiri kanan kalo clear aku jln je..
bkn nk riak..ni sume psl masa beb..
tp ade pnah skali sorg pakcik tu jerit² soh aku benti..
mslhnye aku dh telajak..alang² jln terus je..
moto...xde nk kene saman sgt..unless kalo salah park ke..baru la kene sman..
tp kalo drive kete aku otomatik bertukar jd pemandu plg sopan.eheh
masuk² je kete terus pakai seatbelt..
pas² btulkn cermin..
check gear..
baru start engine..
jln..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers