ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 19, 2008

mkn oiii

ah ha...
dah agak lama mengidam mau mkn pizza
aritu dh beli..
bwk g umah angah..
abis anak n laki die bedal.
aku mkn 2 slice kot..
td ade psr mlm kt sini..
ade plak mamat jual pizza..
bedal la amik 2 ketul...
wlupun bkn pizza hut or dominos...
belasah je la..

dan aku xtau apsal aku leh terbeli k.teow+megi goreng lak..
tiba² je kaki terbrenti kt stall tu..
haiyaakk..
nafsu mkn kembali mnyerang stlh 2 mnggu aku xbrape nk ade selera..
matila..gemuk


td dpt call dr celebrity fitness..
musykill...tp die ckp kwn aku bernama syuhada yg kasi contact no aku..
hmm.....duit xde skang nih...
kene budget utk beli hadiah kawan² yg nk kawen tu ha..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers