ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 25, 2008

fetty

masuk kali ni dah 3 kali fetty join aku blk kmpg..
fetty ni kwn aku masa zaman skolah dulu...
aku sian tgk kehidupan die..
die ni pandai dr aku..
speaking mmg berabuk la..
tp end up kehidupan die jd camni lak..
(xleh la nk kasi tau ape yg berlaku..)
aku pun xtau mana silapnye...
terpikir gak bertapa bertuahnye aku..
ok²..dah...nnti sedih....

fetty..alahai...die tutup muke plak..malu eh??

dinner..fetty kne blanje sbb die lmbt..hehe...org memain die igt btul²...
sian la kt die....xkn nk soh die byr...tp mee tu mmg sdap...

going back with hasanah..kami 1 kampung,
1 skolah, 1 u, 1 umah n 1 bilik...hahaha

to fetty,
semoga tabah menghadapi dugaan hidup ye..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers