ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 20, 2008

cuti

last week 3 ari aku cuti..
memula amik cuti ari selasa sebab _________________
then boss approve je...
alasan ting tong..
esoknye...demam plak tiba²..
demam panas ya hamat..
smpai gigil²..
jumaat tu plak
mak call bgtau ayahjang aku sakit teruk...
(ayahjang ni pakcik aku..bini die menyusukan aku masa aku kecik² dlu..so kami amatla rapatnye..)
mak kata dh pakai oksigen je..
so aku apply la EL..
selamber..probation period x abis lg..memandai amik EL..
nasib bos x byk cite...org HR je lelebih..
pedulik...aku nk blk gak..
so blk kmpg then terus g spital..
mmg agak teruk condition ayahjang aku masa aku smpai tu..
die dh x leh ckp..
padahal masa blk aritu..ok je..
3 hari berturut² dok ulang alik spital je..
tiba² tejumpe lak member blogger .....
fareezan...
ayah die pun masuk spital yg sama...
wad yg sama..
kecik je dunia..
nway...harap² ayahjang n ayah die cepat sembuh la ye

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    thx izza smge ayhjang kamu pon cpt sembuh.. muke kamu seriuslah(npk garang) kalu jmp live!! haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers