ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 4, 2008

ek eleh...
nyampah ngan kerani skolah yg pnah aku keje dlu
hampeh gile..
dah la kerek..
guru besar pun x kerek cam ko la makcik
kan dah aku kurang ajo..
dlu aku sabar je..
xkesah la ko nk jeling maut ke hape ke ngan aku
sbb aku tau aku bkn lama bno aku keje situ
tp skang ko cam melampau je
puluh kali aku igtkn psl segala dokumen aku..
patut ko g la anto cepat² kt pihak yg terlibat kak oii..
ni ko leh wat xtau je..
ko hingat aku keje utk wat amal je ke??
ape aku nk mkn??
org lain dah dpt gaji dah..
aku je yg sangkut lg..
sume ko nye psl...
hampeh!!..
ko brenti keje je la...
lembab!!


notakakikanan+kiri ::: terpaksa meluahkn kegeraman sbb sudah agak lama bersarang di jiwa..

5 Comments:

  1. ZaritH said...
    asal ek kerani skolah mesti perangai mcm tuh..kerek mcm skolah tu duit bapak die yg tanggung..kerani skolah aku pun centuh..nak marker xboleh, nak potostat pun xleh..keji je

    er..yg bab tips tuh..i've no idea la sbb aku pun GSTT jer..haha!
    FareeZan said...
    haha mmg keji la dieorg ske lebey2,,aku pon slalu la link ngn bhgn admin kat sklh2 nie...dhla buat keje lembab huh!! sabo je la izza oi..
    pakgurad pon ader yg kerek huh!!
    Anonymous said...
    2 ketul setuju ngan aku...sape lg setuju??
    Anonymous said...
    aku no komen. hehe.
    Anonymous said...
    aku no komen. hehe.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers