ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 8, 2008

kerek nye

mmg suke tmpt ni
harmoni
tenang je fikiran bile menikmati juadah kt situ
tp kan..
bila pelayan@owner kt situ agak kuang ajo!
terus bend kedai nih..
hangin 1 badan je tgk pelayan@owner amik order
org tnye mane yg sdap..
bley die jwb "sume sedap "sambil buat muka kerek yg mcm bagoozz sgt tu..
kalo takat die nk puji mskan restoran die mmg sedap, xde la aku nk heran sgt
sbb aku pun pnah ckp camtu ngan customer mak aku..
tp dgn muka yg amat manis la...
cam nada gurau aaa..
mmg dah xnk g situ lg dah...
kerek oii...
xcaya g test sekali..

mls nk mention nama kedai tu..terletak ktne..tp kalo korg org s.alam...tau la kot...

5 Comments:

  1. FareeZan said...
    yup aku sokong ko izza..dhla mahal xsedap sgt.. makanan xseberape.. same jeh kite pon penah kenela..kedai kopi kat tasik shah alam.. customer is always rght!!
    [Palie] said...
    tuuu... secaraq x sengaja ade pic nama kedai tu.. kedai kopi.. "ttulis kat cawan anda".. kekekee...
    HasanahNordin said...
    service pun lembab!!!
    d@yah said...
    erm..tp mme pun..kedai **** tu , pelayan2 nyer agak rude..bg aku la..wahahaha.agak mcm bagoz sgt kan..x suspect customer langsung.chet!!
    aimighazali said...
    Salam..hi izza..x sengaja jmpe blog ni..cite psl kedai 2 aku pun penah kne gak tp y dkt ngn alam sentral..pakcik 2 poyo tahap cipan meroyan..dkt 3-4 kali panggil br die dtg amek order..aku bg order aku pas2 membe aku ni lmbt sket sbb nk selak menu tp die x tunggu trus bla cam 2 je..mmg gile kuwang ajo..kne panggil blk repeat order laju2..tp so far y dkt ngn masjid 2 ok la wlpun kdg2 sengal..kedai ni wajib kne bungkus

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers