ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 21, 2009

igt x masa zaman dolu dolu...
masa komputer blum nk popular sgt tuh...
masa tu org sume pakai typewriter je..
ingat x????
ingat??


ok...bagus kalo igt..
tu maknanye korg x lupe sejarah...
x lupe asal usul korg..kahkahkah...ape aku merepek nih??


berbalik cite typewriter...
td g wat keje kat opis...
smentara tnggu technician install microsoft office..
tetiba terpandang plak typewriter..
eh eh...
klasik gile kan...
skolah aku ade typewriter ko...
skolah ko ade??hahahaha..typewriter pun ko nk blagak iza

tanpa segan silu malu2 aku g amik kertas sehelai...
masukkn dlm typewriter tu..
then type nama aku...
hahaha...
lenguh tangan..
kene tekan kuat2..kalo x huruf xlekat kt carbon...
terkekeh kekeh gelak ngan kwn aku..
cam kelakar gile..
camne la dorg leh tahan taip surat pakai typewriter?
msti ujung jari jd kematu...hahahah...
alamak...tergelakkan plak..
xbaik la aku nih.....

ni aa hasilnye..
x cun sgt....
yg ni cun sket...
tp still comot..
surrender la guna typewriter....
nasibla ade org invent komputer
ade microsoft word...
kalo x...
abis sekor2 tangan kejang...hahaahahahah



6 Comments:

  1. ardzmarn said...
    wah ... kena berlatih lagi menaip tu... tekanan tak sama ... ada huruf terang ada yang malap...

    hahaha typewriter... klasik oooo...
    dee said...
    aku igt kn nk cite psl azlan n the typewriter..huhu.
    FareeZan said...
    tingat apak aku py skill dulu menaip gune taip writer laju siott. kagum aku. tapi serius mmg skt tangan.
    izza said...
    dee >> laaa....xterpikir langsung

    ejan >> wahh...klasik apak ko....
    cuna said...
    hahaha lame tak jumpe typewriter. tetiba teringat time blaja menaip. typewriternye besar lagi dari yg ko pakai tu. Pastu kalau salah taip kene ketuk jari ngan pembaris. Balik2 jari abs merah sume sebab sakit tekan kuat2. Kang kalau tak clear tulisannye potong markah.huhuhu
    izza said...
    cuna >> aik...ko sempat blaja menggunakan typewriter ek??
    apsal masa zaman aku tup2 dah pakai pc?? bkn kita lahir thn yg sama ke?? klasiknye ko...heheheh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers