ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, November 9, 2009

kalaulah aku duduk di area shah alam...
every weekend bleh merayap...
bukan la bermaksud kat sini xleh nk merayap..
tp xde tempt menarik sgt pun..
nk kuar mkn pun xtau ktne...
setiap weekend berlalu begitu sahaja..kahkahkah...

tp ade gak kebaikannye aku tidak duduk di tengah2 kotaraya itu....alaa..skemanye ayat..
xde la abih duit membeli yg bukan2....men'spend' duit x tentu hala....kan...

alaa..
cam xbest plak cite kt atas tu..
lebih baik cerita pasal aku berpergian ke rumah seorg cekgu yg baru bersalin....kahkahkah..


tadaaa....
ni anak cikgu noriah @ lebih mesra kami panggil 'mama'..bukan anak die nama 'mama' ok..cikgu noriah tu yg kami panggil mama...


debab kan..
aku kecik sket dr budak ni je masa lahir dulu..
ohh...besarnye aku..
smpai skang masih membesar sebagai juara...

kebetulan dtg masa musim buah...
so dgn jayanye melantak rambutan n durian...

pastu destinasi kami seterusnya adalah kuala kangsar...
ade yg nk mkn laksa la..
tp sume hampa sbb laksa x sedap sgt..
manatah nk cari kedai jual laksa yg best tuh...

muzium pun kami pergi tau..
mcm buat lawatan sambil belajar pulak...

oleh kerana semua tidak puas mkn di kuala kangsar...
kami semua ke kuala sepetang...
melompat dr 1 kuala ke 1 kuala...kahkahkah..

kami mk mee udang...


hmmm.....
cam xbest je cerita nih...kan....
xpelah..
sape nk baca...bacala...
xnk sudah....
hu hu hu....kecik ati.....



3 Comments:

  1. FareeZan said...
    lawatan guru-guru la nie.:)
    Cik Faridah Huda said...
    mesti u oll singgah kat gerai mee udang yang ade sampan as perhiasan tuh...Mak Jah Mee Udang ke namanya....
    izza said...
    mcrieda >> iye...btul tuh...kedai pebret kami tuh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers