ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 1, 2009

graduasi...

kalo xde gmbr...
mcm xbest nk cite kan...
jap aku cek external hdisk aku...
ni pinjm laptop husband angah...
xde gmbr aku kt dlm nih..
laptop aku tinggal kt taiping..
berat eh nk usung kulu kilir..


oh...
jumpe pun gmbr latest..
aritu ade hari graduasi maktab..
best je dorg kan..
blum masuk u dah ade graduation day..
kalo aku dlu skolah kementerian..mane nk rasa graduation2 nih...
tp 2 kali gak la aku merasa konvo kan...diploma 1...degree 1...
maybe ade konvo kali ke3 utk diploma ke2....insyaallahhh...
kali ke4 pun leh gak..mane tau kot2 ade rezeki nk smbung master...
ok2..tu cite lmbt lg...


keje aku masa graduation day ni adalah sbg ajk teknikal n audiovisual..
maka dgn itu aku kene wat slide utk dislpay muka student sorg2..
jenuh ko..ade dekat 380 org student...
xtido mlm aku sbb risau takut x berjalan lancar je aku nye slide tu..
tp alhamdulillah la...
semua ok....

aku tarik sorg budak utk tlg aku tekan2 keyboard display muka sorg2..
siap display sgpa ko..malu je rasanye kalo cgpa teruk..
tp kt sini sume result budak gempak2...

aku lupa nk kasi token @ hadiah utk amir hamizan...student yg tlg aku tuh..
nnt la cekgu bg something ye..
boy baju kuning tu adik homeroom aku..patutnye istilah adik tu tukar kpd anak...tp aku kan muda lg...xsesuai ade anak homeroom...so aku pndai2 tukar adik homeroom
xsangka ade bakat jd pengacara...
xsia2 ber'kakak' kan aku..apekaitan???kahkahkah

ok..dah abis cite graduasi...


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers