ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 20, 2009

tiap2 hari ujan..
tempat korg ujan x??
ke mmg musim sekarang nih??
nk ronggeng rokiah kene pikir 3,4 kali..
kang kalo lebat sgt...x clear plak pemandangan kan...

oh ya...
bercakap psl pemandangan...
aku sgt suke tgk view kat area maxwell hill tu time lps ujan..
sgt indah ko...
awan cam jatuh2 je kt situ..
salju di danau rindu je...

ni view masa kami baru balik beronggeng di parit buntar...
indah bukan??
sukar digambarkan dgn kata2..kahkah...ape ko ni iza??

oh...
keadaan camni la yg wat aku sayang nk tinggalkn taiping...kah kah kah
aku dh kira2 dah..
kalo xde pape mslh lg 33 thn aku bekerja sbgai cekgu..
itu bermakna lg 33 thn gak la aku duduk sini...
xkan 33 thn aku nk terperap kat taiping je kan...
haiyaaaa....kalo nk pindah...nk pindah mane??
nk kene tkr antara mrsm @ kolej mara je..
pening ah kalo pikir....
mls la nk...let it go by flow....wahh...speaking ko...

ohh...
tetiba terselit nih..
beli perfume baru...
vanilla aku dah nk abis...nk tggu beli tah bile tah...
sini x jumpe body shop...
asalkan ade bau vanilla cukup...
tp perfume JLo tu melekap dlm ingatan....
ohh....nak...nak.....
mahal dong....



4 Comments:

  1. dee said...
    escada tak mahal ke kak?
    ..izza.. said...
    tu bkn yg ori laaa
    Cik Faridah Huda said...
    dolu-dolu aku penah bercita-cita nak dok di pekan Taiping....akal ko bleh terima tak???

    nanti la aku story kat belog sebab musababnya....
    izza said...
    mcrieda >> boleh je...sbb aku pun pnah terpikir aku nk dok ulu2 je...xmau dok bandar...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers