ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Tuesday, November 24, 2009

tlah ku berikan semua
agar kau gembira sentiasa..
engkau tetap pergi...
pergi meninggalkan ku sendiri....

tak..tak...
bkn gaduh ngan cikmal...
entry ni xde kaitan ngan kakashi kekasih hati itu..

terngiang2 lagu pebret..
aku skandal...hujan..
masuk AJL lagu tuh..
xsabar nk tgk..
ngan lagu bengang n bencinta..
cam best sume lagu...

entry aku dah makin x educated la....mcm la selama ni berilmiah sgt kan...kahkahkah..
tah ape nk cite aku pun xtau..
tp tgn gatal nk menaip..
laju sungguh nih..
smpai xleh nk brenti..
ni skang pun xbrenti menaip lg nih..
kalo la aku jd typist...
kompem keje aku siap cepat..
kahkahkah...
perasan...

sebenarnye entry tanpa gambar adalah sgt x best kan..
aku dapat merasakan itu...eh..tiba2 ayat mcm pelik..
aku dh try upload gmbr..
tp internet mcm sgt lembab saje..
loading cam siput..
so aku batalkan saje niat itu...

oh ye..
td aku menggelakkan seorg budak..keji kan...gelakkan org pun nk bgtau...mcm bangga plak tu...
die ngantuk sgt..
ko tau la kan..
kalo org ngantuk yg xleh tahan tu jd camne..
kepala geleng2..
muka toksah ckp la..
kelakar...
smpai nk tersembam atas meja..
bkn aku sorg je gelakkan die..
yg lain pun gelak sama...
cekgu sume cam tah hape hape...
hahaha

tp aku ni jenis x sampai hati la kan..
aku g kejut gak budak tuh..
suruh basuh muka..
tp die xmo..
xpe lah..
nk wat ape lg kan..
aku dah pun melepaskan batuk di tangga gelak aku..hehehe

kdg2 rasa best dpt mentengok perangai org...
kan...
korg pnah rasa best cam aku rasa??

oraitlah..
aku rasa aku semakin menjengkelakan..
entry semakin tah hape hape..
xde motivasi langsung..
ok..
aku malas nk taip dah...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers