ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

vah vah vah..
ramai sungguh yg bakal melangsungkan perkahwinan bln dec nih..
meh aku list kan..

5 dec

  • rina..anak cousin aku...kt sg besar..
  • shamsira...che'gu mrsm..kt fraser hill
  • safinah...kwn masa degree..kt pahang
19 dec
  • moon...member degree...rombau...
  • achool..member skolah..kt blakang umah saje..
  • shikin..member degree...hutan melintang...
  • elin...kwn dipoma...wangsa maju...ye kot..hehe
26 dec
  • nani...kwn kamcing kt seri iskandar dlu...ipoh..
  • amin...sama cam nani...tp aku xdpt confirmation lg...pasir panjang..ke sg panjang..adoii..apsal x igt nih...


yg aku highlight kaler merah tu bermakna berkemungkinan besar aku pegi...
kalo highlight kaler biru tu maknanye kalo xde hal pape...sampai la aku..
yg x highlight langsung tu maknanye nmpk mcm xdpt je nk pegi...wish je kt sini bley??hehe

wedding nani ngan amin rasa mcm xelok plak kalo x pegi...lagi2 wedding nani tu...kang mak die ckp aku sombong plak..dahla masa tunang aritu aku xdtg....kali ni kene pegi gak..

kopak gak la duit bln 12 nnt...nk membeli hadiah kawen je..
bg pinggan mangkuk saje bleh??heheheheh

ok..ok..
x baik mengeluh...
bersusah2 dahulu...
bersenang2 kemudian...
oiitt izza...apekah kaitan pantun tu???
kah kah kah



1 Comment:

  1. FareeZan said...
    bederet................thn dpn huh!kopak haha.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers