ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 29, 2009

patutnye dah leh upload gmbr cun melecun...
tp cable camera kwn aku tertinggal plak..
xdapatla nk upload gmbr cantik2 itu...oh..perasan cantik ko..


aku pakai sopan simple tp ttp ikut tema.. padahal xtau pun tema ape..kahkahkah...
aku bknnye baca invitation card tu pun....hahaha..
kebetulan je pakai baju kaler merah maroon ade blink2 sket...
kene la ngan tema scarlet diamond tu....


dulu igt lg masa pre-graduation dinner...
cikmal marah aku..siap x tegur 3 hari lg tu....
dia ckp aku pakai seksi..
padahal pakai baju biasa je...
mane tah seksinye...

the foods was ok2 saje..
yg menarik hati cuma ayam berperisa oren ngan cheese cake..
yg lain2 tu mcm mkn kt kedai biasa...



ohh...
cekgu pun leh jd gila mcm ni...
gile rendah aku nye tahap confident mlm tu..
muka aku sunburn x ilang2 lg..
amik gmbr pun nyorok2 je..
huh!!....
ilang semangat kephotographian....
gmbr aku posing pun x byk..
nasib mlm tu bkn dinner ngan budak homeroom aku..
kalo x...rugi je xleh bergmbr sakan....

2 Comments:

  1. cuna said...
    hahaha. aku pun cam penah mengalami situasi yg camtu. tetiba cakap aku seksi kalau pakai certain baju tu. celah mana yang seksi pun aku tak paham. orang lain pandang pun tak. tak pasal2 kene bebel. kire ko lagi dasat la tak bertegur 3 hari. hehehe
    izza said...
    susah nk describe camne yg dikatakan seksi itu kan....

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers