ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009


kdg2 rasa best dok dlm ngan student...
xde la rasa sunyi sgt..
tp kdg2 bingit gak telinga dgr dorg terpekik terlolong x tentu arah..
dan yg plg best dok kt dlm adalah.........
membuat actvt bersama student dan warden2....


kali ni ramai sgt wat open house...
sana sini jemputan smpai x terpegi..
smlm ade mkn2 bersama warden plak..
dorg wat bbq..
for ur info..aku bkn warden ye....hanya pembantu warden saje....so xde extra allowance...kne ckp awl2 sbb nnt ade org mntk blanje plak..hikhikhik
keje aku bkn membakar ayam/udang/ikan ye..
tp keje aku membuat slide utk presentation keesokan harinya..
ade benchmarking dr SERATAS.....

sgt menjeles dgn org lain sbb dpt sembang ngot nget ngot nget sesama mereka..
aku kengkadang menyampuk..
pastu kene sound sbb ape yg disembangkan masuk dlm slide....kahkahkah...kang ade plak masa presentation keluar hal pasal senduk,ikan,ayam bbq,sos....hahaha
so 30 minit aku kne focus menyiapkan slide tu...
hanya menunggu makanan dihantar menghadap aku saje...

tp kan..
mcm x berpuas hati kerana aku dpt mkn 1 ketul ayam sahaje...
dgn sepantas kilat nye aku menyetlekan keje supaya aku boleh menjoin mereka membakar..
dan dgn itu..aku akan dpt mkn mcm2...kahkahkah...

yg lecehnye kat sini...
slalu sgt hujan...
kalo nk wat bbq tu..kene tgk ramalan kaji cuaca dlu la...
kang tetiba ujan lebat...mane ko nk membakar??
jawabnye masuk dlm oven je la kot....
xpun goreng...aiyaaa...sgt x best..

tgk..
puas ati kan bila kite leh bakar sendiri ape yg kita nk mkn...
kahkahkah....
ohh...
tetiba teringat bbq kat sungai congkak....

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers