ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 13, 2009

gmbr blur pun ko nk letak ke izza??aku salah upload gmbr daa..

xsudah2 cerita psl bday kan...korg nyampah ke oi??hahah..
nasib la..kalo xmo baca...sila keluar skrg...hehe...
bebudak homeroom aku gigih gak nk celebrate bday aku..
aku dh ckp ptg tu aku x free..
sbb chenta hati mau dtg menjenguk kekasihnye yang tidak sihat ini...kahkahkah...
bdk2 ni berusaha nk wat jugak...time mlm je la yg tinggal..


janji kul 8:30..
9:30 baru aku smpai...gile keji cekgu x punctual...
smpai2 je..
dorg nyanyi lagu besday secara koir....
oh...malu....
then ade la mkn2 secara kecil2an..
dorg order pizza...
terharu oii..
nk jugak celebrate bday cekgu cute kesayangan dorg nih...
korg bayangkan la kalo korg kt tmpt aku...

kpd ahli homeroom aku..
thanks a lot!


1 Comment:

  1. dee said...
    knp x ajak si chenta hati join selebret skali? ;)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers