ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

budak homeroom aku sgt manja uiiii....
kengkadang ngada2...rasa nk lempang je...
nasib bkn adik aku....eh...tp kalo adik aku pun aku x lempang...
lepuk je...kahkahkah.....

masa perjumpaan homeroom bleh plak mengada2 nk mkn kfc..
mcm xkenyang2 mkn kt dining tu...
padahal baru je melantak lunch sepinggan terghak...<---org perak punye bahasa...melambangkan sepinggan yg penuh ngan nasi smpai dah nk melimpah ruah....hahaha...
ohh...mungkin juga kerana hujan lebat..kt sini hari2 ujan oi...so perut cpt lapa...
merengek2 mntk aku belikan kfc..
belikan xpe...kalo mintak belanje....sorry laaa....xde budget langsung utk korg..kahkahkah...

tgk tu..
mkn mcm xpenah mkn 3,4 hari sblm tuh...
nasib dpt cekgu baik cam aku..kahkahkah....xabis2 puji diri sendiri...cheittt....




2 Comments:

  1. cuna said...
    Cam best pulak kerjaya ko sekarang ni kan. Siap ada homeroom bagai. Meriah sungguh!
    izza said...
    best la jugak..
    dikelilingi kanak2 riang sopan santun...
    cikgunye x sopan langsung...hahah

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers