ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

ramai gak ajak dtg open house thn ni..
kalo dlu time2 raya g open house umah kak an..
thn ni x dpt la plak........xde sape nk bwk...cikmal kan sakit
makanye xde la duit raya utk sinchan kak an tuh..hahhaa....

mggu lps maktab aku wat open house jabatan n unit..
meriah gile...
byk sgt makanan smpai xtau nk mkn ape..
penuh perut oii...

yg bestnye...
siap ade upacara membakar lemang secara gotong royong.
ape yg bagusnye kt sini adalah sume kerja dibuat secara gotong royong...
xkesah la pangkat ape pun ko..
cekgu ke..pak guard ke..tukang sapu ke...
sume bersatu padu menggembeling tenaga...kah kah kah...ayat gile skema....

baru berfikir mahu berdiet secara besar2an..
tp mak ckp kan...selagi boleh mkn...mkn je la...
jgn tahan2...tp jgn mkn byk2 plak...rasa sume makanan...ehehe..

so aku membedal sate 5 cucuk..
soto 1 mangkuk..
lemang 3 ketul...
nasi himpit kuah kacang sket...
hahaha..byk x??
ke normal??hahahahah

memula elok2 duduk atas kerusi..
pastu last2 tgk org dok atas lantai..aku pun join skali...
bertambah khusyuk la aku mkn...
hahahaha.....
byk lg makanan aku x cuba...
ade nasi beriyani...
ape lg ek??
ke nasi beriyani je yg aku x mkn???hahahahahaha
eh...tetiba teringat nasi beriani JM kat tesco shah alam...
alamak...terliur plak dah....adoiii....hasanah....gmah...blanje aku mkn kt situ nnt...ye....hehe

3 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    A'ahh kan sbb ko x dpt dtg make k.an pun xde lah buat open house besar2an sebab klu ko x ley dtg, sape lak yg nak abeskan mknn tu nnti..heeheh..tp ttp kerugian sbb sincan x dpt duit raye..huhu..bank in bley?
    xeRoxiaTTe said...
    This comment has been removed by the author.
    izza said...
    kak an >> xbleh..hahaha..no bank in

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers