ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009


ni anak abg aku..
awin..
baru 2 thn..
tp kemain lg nk bermake up bagai..
mengalahkan aku plak..
pagi raya ke-4 aritu ngendeng2 kt aku nk make up..
mcm bnyk sgt je brg make up aku nih..
takat lip balm, compact powder ngan mascara je ade..
oh..blusher pun ade gak la..hik hik..

tgk tu..
muke sengeh gile nmpk brg make up aku....
nmpk bno x sabanye...
memula pakai bedak ye awin?
hebat skill bdk kecik nih...
tau je nk apply sume brg make up kt tmpt yg btul...
ni msti tgk mak die hari2 bersiap nk g keje...
pakai blusher plak..
ni kalo anto kelas belaja make up ni sok besar leh bukak butik pengantin..
nnt aku usulkan kt abg aku..hak hak hak
last skali pakai lip balm..
lipstick pun nk jugak die ni...
abis la die selongkar meja aku tu....
lps satu, satu barang die try...
hamboi....
igt x..
dulu masa kita kecik2 kalo mak pakaikan lipstick mula la mulut kite xleh nk tutup kan..
sentiasa telan air liur..mcm pedas je...
tu sume xnk kasi lipstick ilang la kononnye..
lawak gile ahh..
korg pun kompem penah alami ape yg aku alami kan....alami??wahh..bahasa.....


2 Comments:

  1. cuna said...
    comeynye budak awin nih.Bole la ko jadi cekgu mekap pulak pasni ;)
    FareeZan said...
    aahla.xnk ttp mulut aku pon penah haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers