ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

pagi2 td baca blog nih..
tetiba terliur plak dah...
ptg2 td ajak housemate aku g mkn..

burger baru mc D..
dgr cite cam best..
tp apsal x best pun...
cam geli2 je tekak nk mkn..
daging ayam salai tp x kering btul2..
cam pelik..
siap ade kulit ayam lembik2..
euww..
geli tekak..
mmg camtu ke??
ke kt sini je camtu?
slalu kalo mc D kuar produk baru, sure x ragu2 nk cuba 2,3 kali..
ni skali je cuba aku dh serik..

chicken mc deluxe gak sedap...
nugget pun best..
eh...mc chicken kt ampang point superb..
tp xleh lawan mc deluxe letak sos byk2 ngan pepper smpai pedas nangis2 pastu minum milo tp sblm tu mkn fries panas2..
owhh...
haha

mkn je keje ko kan izza..
gemok!



7 Comments:

  1. hudhud said...
    memang macam tu burger dia. kan chicken grill. kulit dia mmg camtu :)

    sedap pe, i likeee. hehe
    dee said...
    sedap gilerrrrr dowh! lipsmacking good! hehe.
    ..izza.. said...
    hudhud >> apsal rasa xbest? mungkin kt sini die x grill btul2 kot..

    dee >> apsal aku rasa x sedap je???huhu
    [palie] said...
    baru rasa semlm.. sedap woo.. kulit ayam lembik2 tu la yg buat sedap..
    ..izza.. said...
    mungkin aku sorg je kot yg xleh terima
    cuna said...
    Aku pun rasa cam tak best. Cam tak boleh diterima dek tekak. Tak tau nape tapi cam tak sesuai je dijadikan burger...huhuhu...maybe grill ciken sedap dimakan begitu saje :P
    ..izza.. said...
    aku pun rasa yg sama cunna..kalo mkn begitu je ok kot..tp cam kene tmbh black pepper..baru mengancam..ehehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers