ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 4, 2010

entry dimulakan dgn gmbr kehijauan alam ini..

sejuk mata kan...
damai je..

eh..eh...
ape motif nih sbnrnye??
hehehe...
cikmal dtg aritu..
susah die nk smpai taiping ni..
so aku decide ajak die jln kat tmn tasik..
baru pas ujan time tu..
dh ptg sgt pun...xtau nk g mane..
tmn tasik pun ok..

owh..
kami mmg xpnah nk dating2 kt tasik masik nih..
slalu kuar pun ramai2 tgk wyg main boling...
jarang la jiwang2 g tasik bagai..
ni 1st time seigt aku la..

tgk ramai psgn pengantin tngkp gmbr kt situ..
kebetulan hari ahad..mmg la ramai kawen kan..
pilihan terbaek amik gmbr kt tmn tasik..kalau la umah aku kt taiping ni..
kompem aku pilih lokasi ni gak utk wat outdoor photoshoot..
ramai org joging..tp aku haraaaammm..
pnah la joging skali dua..
pancit..tercungap2 oi..
joging mmg aku pangkah...
aerobik ok..futsal lg best..hehehe

terpaksa layan cikmal dgn hobi baru beliau..
snapping dgn kamera yg beliau pinjam dr abg beliau tp mcm wat harta sendiri..
hehe

masa tgh jln2 kt sini..
ade 2 org minah tu tahan ktorg..
tnye kot2 kami berminat nk join photography contest kt bukit merah..
ehh..
tetiba...
cikmal bkn nye pro pun..
amik gmbr aku pun kengkaadng kabur..kahkahkah..
aku mmg xmemberi semangat kan..kahkahkah..

dan hari itu berakhir di tmn tasik saje..
lps tu merengek2 ngn cikmal nk mkn pizza sbb rasa cam lama gile x mkn pizza..
owhh..die bagus..melayan saje kalo aku mntk makanan..hahaha..sbb tu aku membesar bagaikan juara...kahkahkah..tp cikmal mengecil...hikhikhik..
pastu cikmal pun pulang ke tmpt asalnye...
ehh..bukan..bukan..
die blk shah alam..sok keje..

cintamu tertinggal di taiping cikmal..
hehe



3 Comments:

  1. amar haziq said...
    masa kecik2..ayah selalu bawak saya ke sini

    jenguk2lah blog saya k;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/
    ..izza.. said...
    o ye ke..
    mmg ramai family suke berkelah kt sini..
    FareeZan said...
    pokok2 tepi jln tu mmg cntek gle...serius feveret kalu dtg taiping nk tgk pokok2 tu :)

    semat kalu amik gnba

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers