ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

entry penuh gmbr..
byk gile aku upload..
internet punye la laju mlm nih..ehehe...xleh puji lelebih nih..kang tetiba slow xleh publish plak cite ni...

pengetua umum selasa cuti peristiwa smpena Nadwah Islamiah..
so science dept nk wat rombongan ke cameron highland..
xcukup korum so then dorg ajak2 la dept lain..
sorg kene korban rm30 nk byr duit pemandu kot..
tp bagus cikgu2 ni..
mntk soh maktab support...fight2 then dpt g for free...yeay..
byr juz duit souvenir utk pengetua n timbalan2nye..
jimat!

7 am dh kene gerak..
aku lmbt 2,3 minit jenuh lari2 berpeluh2 takut kene tinggal..

stop kt hentian sg perak..
breakfast dulu..nasi lemak n teh tarik..
gemuk aku mkn nasi pepagi...


smpai sana around 10.30 to 11..
bwk kanak2 kan..harusla stop2 sbb nk terkucil..
xsangka sejuk gak cameron nih..
aritu pegi siap berpeluh2..
kali ni dtg sejuk plak..angin kuat..
terus jd lapar..cari cendawan goreng..eheh..tapau nugget...

xtau nk beli ape..
xde nafsu nk membeli..
stop area kea farm then grab dried strawberry ngan strawberry juice..
tu pun sbb org kirim..
aku juz beli fridge magnet..tah hape2 je kan...


cuaca panas tp angin sejuk gile..
kt sini dorg memborong jagung ngan limau..
pastu gerak g cari aiskrim made by org melayu..


stop kt 1 tmpt ni..
ape ek namanye..aku x igt..
bas brenti, aku turun..xtgk pun ape nama tmpt ni..
tp kt sini aiskrim stroberi mmg sedap..
cuma kecewa sbb xde waffle..kempunan!

budak kecik ni sgt adorable..
aisyah..anak cikgu kimia..
comel sgt2!!


nas n zah borong jem tomato..
xpnah dibuat aku nk beli jem tomato..
pelik gile tp dorg kata sedap..

xde pun yg rajin nk petik stroberi..
lebih baik beli yg dh siap petik..
jimat masa...jimat tenaga...
aku x beli pun stroberi..kan td dh ckp..
aku xde nafsu nk mengkeluarkan duit..

dah 3 kali aku g cameron..
tp tmpt yg dorg bwk ni, sekali pun aku x pnah jejak..
rupanya byk lg ladang2 kt bhgian dlm2 cameron ni..
aku slalu singgah luar tepi2 jln tu je..
majoriti china..


tmpt yg dorg bwk ni cam perkampungan org melayu..
so xde hal ko nk mencekik aiskrim..
insyaAllah xde masuk gelatin yg x spatutnye tu..


lepak2 sini dulu b4 gerak utk mkn tghari..

lps isi perut kt brinchang (kalo x silap la)
gerak terus g ladang tea..
kilang die pun dh nk tutup masa tu..
jln2 situ amik2 gmbr..


owhh...view die sgt cantek ok..
cuma x sempat nk pekena teh die sbb perut kenyang lg..
teringin gak nk mkn scone...
tp kenyang melampau2 ni..
next time je la


mmg kalo ikutkan aku pegi sini hanya utk jln2 n snapping saje..
bukan membeli belah..hehe
tp kan..
geram gak tgk bunga2 kt sini..
kalaulah ade cikmal..
hahahahah...cikmal xmau layan ko la izza...hahhaaha

kt sini aku beli teh tarik 1 bag..
nnt aku tunjuk kt korg...ehehe..gile!teh pun ko nk expose..haha


wakil jabatan science..

math dept..4 org je??hehe


social sc..lg teruk...3 org je??hehe


nmpk kt blkg tu x??
ni konon2 feeling kt belanda la time ni..
sbb foreigner tu semua cam org Holland..

gerak balik around 5.30 kot..
xsure sbb letih jln2...
masuk bas igt nk tdo..
tp ade sesi karaoke anak2 cekgu2 plak..
nk pecah perut aku ketawa...
budak2 kalo karaoke mmg over...
rasa rugi plak x rakam dorg nyanyi..

on d way blk tetiba plak bas rosak..
adooii la..
baru nk have fun..
berlaku tragedi plak..


dorg ade bgtau ape yg rosak..
tp xreti plak aku nk explain..
nasib baik bas ni elok2 je rosak kt area yayasan org asli perak...
ade gak tmpt berteduh..


muka2 bengang+letih sbb bas rosak tetiba...
dekat 2 jam menunggu bantuan..
dh la kt sini line phone mmg susah nk dpt..
nasib dh dekat area simpng pulai..
kalo kt atas lg..mau kene amik cuti..
kul 8.30 bas lain smpai..
fuhh lega...
nasib x lama sgt tunggu..
kalo x, mau ngamuk anak2 cikgu tu semua..
silap2 cikgu mengamuk skali..

abis trip cameron..
sabtu ni exam oi..
sepatah haram aku x prepare..
gamble je bleh??
haha



2 Comments:

  1. xazryx said...
    waaa .best .x pernah pegi sini lg .
    ..izza.. said...
    lorr..ye ke...g la..best

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers