ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

owhh...
nadwah islamiah sudah selesai..
lega..tp deposit aku rm 300 xdpt2 lg oii..
duit nametag yg ade kt aku pun x cukup nk menampung duit deposit tuh.
haissshhh nasib...nasib..
sok kite tgk camne..dpt ke x duit tu..

td langit terang benderang..
mmg patut pegi bawak kete basuh sental segala kotor2 yg berjaman dibiarkan..


patut g cuci kt kedai org melayu tu..
ape ek nama die..
azman kot..
tp die tutup...rehat plak..
mls aku nk tggu die bukak..
g tmpt lain je la

gujappa..
india ni tah brape cwgn die bukak kt taiping ngan kamunting..
kaya ngan carwash je..
sana sini menempek carwash die..

service bagus la gak...
tp rimas sket sbb die suke offer nk soh polish kete, cuci itu ini, letak ubat..
x koser la aku..
td aku mention kuat2..
"cuci biasa saje ye..xnk ubat2..xnk polish semua..biasa saje..luar dlm!"
hamik ko..
mmg nk kene ckp terus2 after ko kuar kete tuh..
kalo x...
mendapat la ko dgr die ckp cam promoter..
alaaa...rimas!

yg plg aku suke adalah..
die nye service sgt laju..
brape minit je aku tunggu..
zup zap..dh siap..
tgk la dorg kalo keje gotong royong bukan main..
kalo melayu..haraaamm..
bkn nk kondem bangsa sendiri..
cuma mahu memotivasikan diri aku yg melayu ni supaya bekerja bergotong-royong mcm dorg..

cuci kete = rm6..
murah kan..
taiping oii..



2 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    ait ko dah bwk kete g tepeng erk...tak tau la plak..harus lebeh kuat berpoya2 nih.
    ..izza.. said...
    terpaksa bwk la...susah nk kuar kt taiping ni...teksi pegi balik dah 20 hengget..nk blk kmpung susah..nasib baik adik xpakai kete....berpoya2 ke??nk g mane kt taiping ni...xde yg best!!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers