ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

ni masalah dr kecik lg..
smpai rasa mls nk layan dah..hahah
gile kan...

ALLAH tu adil..
kalo ALLAH kasi muka ko jerawat..makanye ko nye tone kulit tu elok je sekata..
tp kalo kasi muka ko tulus mulus tanpa jerawat..
so maknanya ko berdepan ngan tone kulit xsekata..
adil bukan..

aku ni jenis allergic pada certain2 ikan..
salah mkn sket je...mula la timbul putih2 kt muka..
cam panau tu...
tp cun sket la dr panau..kahkahkah...

igt lg masa kecik2 dulu..
mak aku siap panggil aku dayang senandung weii..
sedih je..
dulu hitam melengut..
ko bayangkanlah muka hitam legam campur plak ngan tompok putih2 kt muka..
xke scary??
ade gmbr cousin aku snap dulu..
mmg super dasyat..

skang ni mmg nk kene hati2 mkn ikan..
nk mkn keropok ikan pun kene pikir 2,3 kali..
kalo org hidang laksa soh mkn pun nk kne pikir dulu..
kang x mkn kecik hati plak..
kdg2 bedal gak..pastu mula la nyesal..
kalo org yg wat laksa tu aku knal..mmg aku selamber tnye die msk pakai ikan ape..
kalo org xkenal...bedal je la..
jaga hati..

aritu mkn kt kmpg cikmal..
mak die msk kari ikan pari..
owhh...ikan pari mmg xleh mkn langsung!..
mmg effect die nye allergic dasyat oi..
bertahun x hilang kang..
nasib aku dh story kt cikmal..
dan nasib baik gak die igt nk ckp kt mak die..
kalo x..
xtau la aku nk ckp ape kt mak die..
kang mak die ckp sombong plak xmo mkn masakan die..
owhh..tidak..tidak...
cikmal menselamatkan aku masa tu..

ni xtau la smpai bile allergic ni nk ilang..
xde ubat plak tu..
redha je la ye cikmal..hahahaha


4 Comments:

  1. nairaariaa said...
    owhh..nanti ilang le tu...hehe..takde nmpk sgt pom...sy pom da mslh kulit...sume msti da prob kan...
    ..izza.. said...
    dlm gmbr xnmpk sgt..tp real life...huh!! dasyat
    xeRoxiaTTe said...
    ubat dia kawenn cpt2..pas kawen elok lah tuh..haha..agaknye ko kene sumpahan ikan yg dkt Tapah tu kot..
    ..izza.. said...
    kak an >> btul la tu..kak an tau ek??nnt kalo ckp kt sini org xpecaya plak..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers