ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

pejam celik..dah 4 org anak buah aku..

thn dpn tmbh lg sorg kot....
sbb dayah kawen thn ni...hehe..memandai je..
abg aku dpt anak sabtu lepas..
ni anak ke-2 die..
dua² pun pompuan..
anak angah plak dua² laki..
ade 2 psg la skang..
kali ni masa wife abg bersalin, aku xdpt jenguk die..
masa 1st baby dlu..nyempat gak aku g UH..
angah email gmbr je..
bln 5 la baru aku dpt tgk baby baru..
nama die nur shifa eriesya..
abg aku kalo bab bg nama kat anak..mmg dramatik gile
ni nama ni msti pengaruh cikgu shafi AF nih..
pastu pengaruh novel manatah...
layan je la..anak die kan...

2 Comments:

  1. dee said...
    tembamnya...
    FareeZan said...
    mak aih comeyner..cobit sket!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers