ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, April 13, 2009

workplace...

buat pertama kalinye masa ari kamis aritu...
aku duduk meja sebenar aku dlm opis @ bilik guru la..
sbb nye?
ade perjumpaan dgn stdent..
dorg nk cari supervisor utk thesis dorg..
dasat kan..
aku blaja smpai degree baru knal thesis tu ape..hahah

aku dh ckp aritu kan..
aku dok kt area kumbang²..sbb tu la aku segan nk dok situ..
tp aritu aku gagahkn diri gak la..
so yg gmbr kt atas tu meja depan aku..

kasi tangkap gmbar jauh² sket..
ko tgk..die dah lebih had dh ni..
mentang² aku x dok meja aku nih...

dan salah 1 sbb lg nape aku x suke dok sini..
sbb sgt bersepah la..
serabut otak aku oii..

tp 1 part ni je yg aku suke...
meja aku tepi tingkap..
kalo pandang luar, nmpk gunung ganang bukit bukau..
sejuk je mata..
lg² time lps ujan..
sukenyee...
tp bila pndang meja depan aku..
terus xjd nk suke....
hehe..
FYI...aku xkne supervise sesape pun..
seronok gile...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers