ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 3, 2009

layan tag

i've been tagged by kak moon...
layan saje sbb kne hormat die...die kan pngkt kakak²..
ehehehe


  • Upload yg anda gemari dan jawab soklan dibawah

  • Kenapa anda suke gambar ini? Apa yg best ngan gambar ni?
    bcoz of the happy faces la...plus lighting camera pinjam tu..pss..cikmal, camera awk kt saya..hehe

  • Bila kali terakhir mkn pizza?
    hurmmm...bln 2 aritu kot..ngan cikmal masa teman die amik kete..sblm tu dah melantak pizza ngan has..aku blanje..kan..kan..ehehe..nk gak ckp aku yg blanje..keji!!

  • Lagu terakhir yg anda dengar?
    bye bye..by Mariah carey ft akon n lil wayne..aku suke die nye bunyi bass yg amat mantepp....bergegar meja kejap...

  • Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
    wat keje cikgu cekgi...settlekan fail kelab comp...boringnye oii...

  • Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
    - adik...kak tini EON slalu panggil nama nih..rasa muda je..hihi..
    - maksu...kihkihkih...teringin nk jd bongsu dlm family...anak sdara aku sume panggil
    aku maklong..rasa cam tua sgt je...

  • *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!..tag 6 org
    1. dee
    2. is
    3. has
    4. pipot
    5. ejan
    6. kak lynn

  • Siapa no 1 pada anda?
    kwn baek masa diploma+degree...pnah 1 umah..1 bilik...1 bantal..1 tilam...
  • Org no 3 ada hubungan dgn sape?
    patutkah aku ckp??..hmm...yg penting die mmg ade hubungan dgn 'lelaki itu'..haha
  • Kata sesuatu berkenaan org no 5..
    sempoi..stylo..frenly..hardworking kot...
  • Bagaimana dgn org no 4?
    pipot??...misterious..hahahhaha...
  • Siapa org no 2?
    is la...kan dh tulih nama die kt atas tuh...lg mau tnye ke??adoiyaii...
  • Bagi pesanan pd org no 6
    bila mau kawen??hehehe

ok...abishh...

3 Comments:

  1. nEeChAn said...
    hormat ye.. baguss..bagus..
    FareeZan said...
    cikgu izza.. sy jwb tag awk :)
    Lynn said...
    wahhh..pesanan dr anda ituu.. sungguh pedih menikam kalbu. wahaha..xpe.xpe. saya kumpul dulu tag2 ini yer. nnti ada masa,saya siapkan..huhuhu

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers