ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

ehehe..
tajuk teknikal gile..cam kene wat essay plak..
ade unsur² kenegaraan sket..hehehe
ni aku nk cite sket
dr mlm td aku dgr bunyi bising..
org maen gendang..
gedebuk gedebak..
aku tnye member aku..
'ni bunyi ape ni??'
'ntah...bdk² prektis kompang kot..'
'aikk...xkan maghrib² pun xbrenti kot..'
'a'a kan...xlogik'
ade member aku lg sorg ckp
bunyi tu dtg dr arah bukit blakang skolah nih..
ade kuil kt situ...
org india ade wat majlis kt situ..
owhh..
xleh nk ckp ape la kan..
tp yg peliknye smpai skang dorg dok bergendang gendut..
nk masuk 24 jam dah ni..
dorg ni nk catat nama dlm malaysia book of record ke hape??
sgt² mengganggu....
dekat ngan area skolah plak tuh...
camne la cekgu cekgi nk ngajo ni?
kalo sume cekgu jenis suara cam petir xpe la..
ni kang ade yg suara soft je tu camne??
aku xpe lg...sbb aku mmg jarang becakap dlm kelas..
sbb sume tumpu kt pc je..
buang air liur je beckp..masing² ade handout..ikut je..
haisshh..
nak x nk kene la besabar..
kita kan rakyat malaysia..
berbilang kaum, bangsa n agama..
kene la hormat each other..
xleh nk komplen lelebih ye dak??...
haisshhh...
kpala aku dah naik pening ni...nk pitam oii...

5 Comments:

  1. HasanahNordin said...
    are u sure bunyi tu dtg dr dr majlis diorg tu..???ko bek2 skit izza..kan kat ngan skul ko tu ada kubur peringatan komanwel tu..tah2 bunyi yang kat dalam tanah tu x..???

    malam kang nak tido tgk kiri kanan ye..kalo ada rasa angin sepoi2 bahasa kat telinga ke...pejam mata rapat2...JANGAN PANDANG BELAKANG..JANGAN TEGUR...


    haha..
    Potlandlord said...
    hantu malaysia pun berbilang kaum jugak cekgu!!
    dee said...
    has siot je...
    is-nanie said...
    hmm.. kalo dorang bergendang2 sbb upacara keagamaan.. kite xleh buat ape la..

    kang dorang komplain psl azan subuh... kite pun sensitif jugak kan..

    @dd: iza time mlm2 gini, xsempat pndg blkg, tak ckp pape , dah sedap tdo.. Ko tuh je, yg dok berjaga smpai ke pagi buta kat opis..

    haha.. Jaga2 laaa..
    izza said...
    hampeh la komen korg sume...xnk kwn..eheehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers