ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

situasi 1
dlm perjalanan blk ke mrsm..
naik teksi..

aku : uncle, bleh hantar saya ke mrsm?
taxi driver : boleh²..kenapa pakai baju biasa je??
aku : ha??(pelik..dlm hati berkata²..cikgu ade uniform ke??kene pakai uniform ke kalo nk kuar??)
taxi driver : you punye cikgu tarak marah ke kalo u x pakai itu uniform skolah?? (uncle tu berbangsa cina)
aku : kahkahkah....uncle...saya bukan student..saya cikgu la...

situasi 2
sblm bertolak ke langkawi..
berkumpul di dataran...

cikgu A : akak slalu x perasan iza...sama je mcm student..kdg² confius gak..
aku : ha??oo..ye ke
cikgu A : aritu masa jln kat area dewan akak x prasan pun iza..nasib iza tegur..akak igt student..
aku : errkk..

situasi 3
mkn mlm di kedah..
kedai salah sorg student yg pergi ke langkawi..
mak ayah die blanje 1 bas..

student : mak...ni cikgu...(memperkenalkan aku kt mak die)
mak student : laa...cikgu ke...mak igtkan kwn kamu...
aku : erkk...alamak...saya cikgu die..

situasi 4
borak² ngan student...

student : cikgu...umur cikgu brape??
kwn aku : 24...
student : cikgu iza?
aku : 25..
student : eh..kenape cikgu iza nmpk lg muda?
aku : ye ke??ehehehe...

7 Comments:

  1. dee said...
    cehhhh..! :P
    FareeZan said...
    hehe yela2 kamu npk mude :P
    Potlandlord said...
    aku rasa klu ko up sket mmg terserlah kecekguaan kamu tuh

    hehe!larikkkkk!
    HasanahNordin said...
    boleh lah labu....
    is-nanie said...
    dah agak da motif entry nih.... huhu...
    Anonymous said...
    ko pnah kn x lpas bli tiket wyg 18sg.. ha ha


    tma
    izza said...
    tma >> a'a..hampeh kan

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers