ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 1, 2009

keje baru

toksah tanye brape kali aku tukar keje lps aku abis blaja arituh..
abis je presentation final project..aku jd cekgu ganti jap kt seksyen 32 s.alam nun...
2 bln pastu contract cekgu ganti abis..aku proceed jd sware engineer kt USJ..
lama gak la...5 bln lebih..

tiba2 lak dpt offer jd tutor kt uitm perak..
so family aku soh brenti keje..amik offer uitm tuh..
masa tu aku dah nk confirm keje kt USJ tuh..
so ikut je la ckp family aku sbb aku ni jenis bkn suka membantah..
aku follow je ape dorg ckp...bkn bermaksud xde pendirian ke hape..
tp aku xnk aku nyesal sorg² je nnt kalo aku make a wrong decision..
lebih baik nyesal rmai²..hahaha...wlupun aku tau tu melibatkn masa depan aku sendiri oii..

lps aku terima offer uitm tu...
tiba² plak ade sesuatu xbaik berlaku kt sana...
bkn salah aku ek...SALAH UITM...
enough!!..tutup bab tuh...

pastu aku brenti kt uitm tu..aku g cari keje lain..
attend training kat scicom...
pastu xsmpai 2 bln kt situ...dpt keje lain plak..
keje aku skang ni la...
dan aku rasa ade hikmahnye gak bila UITM wat aku camtu dlu..
alhamdulillah...
aku dah rasa selesa keje sini...
keje ape?
cekgu cekgi...hehehe

tu la citer terbaru psl aku...
so pasni dah xleh nk ronggeng rokiah sgt la..
sbb dah jauh ngan member² ronggeng..
ade sesape x yg janji nk blanje tp lom tunaikan??
dee??gmah??kak an??..
ramai tuh..
xpe...nnti cuti skolah aku turun sana...
korg support mkn ek..
kuikuikui
sedih gak bile xleh nk ngedate cam slalu..
jauh nye aku oiii..

7 Comments:

  1. FareeZan said...
    wahh cikgu!! tahniah!! izza nanti leh kontek2 kasik event2 yg ader kat skolah taw..
    HasanahNordin said...
    cheh..gaji ribu riban tapi soh org support makan ke??kahkah..

    bukan nye sedih nak berpisah ngan rakan setilam ke ape...sedih x leh ngedate slalu ada lah...(konon ayat kecik hati..)haha..
    ZaritH said...
    izza,
    ko dpt cikgu ape???
    best la...
    kat skolah mane???
    is-nanie said...
    aku nampak buku tuh ade tulis.....

    "MRSM TAIPING"????!!! o_O
    dEe said...
    soh cik mal dtg taiping la...
    ..izza.. said...
    fareezan >> ok set ejan...jgn xdtg nnti dahla ek...

    has >> elelele..kecik ati konon...kang kalo ckp sedih nk berpisah ngan rakan setilam, ade plak anggap lain...lesbian ke hape??hahaha

    zarith >> cikgu sains komp...igtkn leh dpt cekgu math...xde rezeki..rembat je la...

    is >> ye is...mmg kt mrsm taiping pun

    dee >> kopak la cikmal tu oii...
    Not only story...it is about all.. said...
    Eh bile lak ade saye ckp nak blanje mkn nih??
    Alamak tibe2 jer dah ilang ingatan..
    Xpelah nx month k.an balik kg, kite togather2,k.an blanja mkn kat Zoo tepeng..mkn ngan rimau,ada brani???

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers