ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 2, 2009

cuci mata

meh kite tengok environment baru aku...

nmpk cam sunyi sepi je kan??...
mmg pun...aku dok kt ujung blok kt skolah...
mmg susah nk nmpk org lalu lalang kt sini..
melainkn kalo ade kelas kat makmal comp...

tu jln nk g makmal sains..
nmpk x bukit bukau kt gmbr tu??
punye la harmoni..hehehe...
pastu nmpk x ade kaler putih kt bukit tuh?
jap..kasi zoom..

nmpk??
ade air terjun...
btul² kt belakang hostel yg aku tumpang..
wat masa ni blom ade kesempatan nk g berkelah bagai..
tgh bz ya hamat..
next time??yap..sure pegi..
dijemput emilma,emilhas,emildee,emilfie dtg kesini..
boleh kite berunion di sini saje..hehe

aku adalah seorg yg amat mls naik ke bilik guru..
sbb nye meja aku dikelilingi oleh teruna jejaka²...
amatlah malu dan segan berada disana..
so lebih baik aku dok dlm makmal saje
lagipun aku mahu menjadi seorg yg setia sekarang ini..hehehehe


that one is aku nye timetable..
amatlah seronok kerana kelas tidak padat..
tp jgn disangka aku xde keje..
mereka² yg bertanggungjwb telah memberikan tugas² lain ok..
rasa mcm tidak larat memikul tugas seberat dan sedrastik itu..
akan tetapi ramai yg memberi kepercayaan itu kepada aku..
insyaallah akan dilaksanakn juga dgn sebaik dan sekreative mungkin..
hahaha


workplace aku la nih..
sedikit serabut mcm otak aku skang...
tp aku sgt suke sbb xde sape kaco..
eh..kdg² ade gak..mintak tlg itu ini begitu begini..
layan je...xkesah pun..

k la...
itu saje wat masa ni..
wah...aku sgt merindui 507...

3 Comments:

  1. FareeZan said...
    jauhla plak..stringer area ctu xsure ader ke x..kalu ader xtvt yg melibatkan ngeri or wakil ape2 pon gtaw ah ek. nanti addla kat ym sng sket kalu nak berurusan.oke cekgi?
    deeshizuka said...
    aku de nama baru laaa..emildee..waaaaa...*teruja*
    izza said...
    fareezan >> ok ejan..nnt aku add ko..

    dee >> bkn nama tu dh lama ade ke??masa kite tgh gile tgk cite emil emilda kt 507 dlu..xhengat la tuh...haisshh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers