ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

homeroom tu ape?
kira mcm mentor mentee la gitu..
sorg cekgu cekgi pegang dlm 13 org student..
patutnye dorg kne anggap mentor dorg as dorg nye mak la..
tp aku tukar sket..
bdk² homeroom aku kne anggap aku cam kakak² dorg saje..
not more than that ok..saya ni muda belia cute lg...
ehehe ko nengok la..
dorg pun lebih kurang sama saiz je ngan aku kan...
kalo aku dtg skolah pakai tshirt ngan tracksuit je, kompem ramai xtau aku cekgu..
hehehehehe..
ni sume adik² homeroom aku..ade lg 8 org..yg lelaki sume bz psg khemah
nama homeroom aku?? NICE
as nice as me kan..huhu..


ktorg smpai agak lmbt la...
aku patut ikut trip 1st..tp tertinggl bas plak..heheh
sbb aku n 2 org lg cekgu g isi perut dlu..
aku dah tggu stgh jam tp bas xsampai² lg..baik g mkn dlu...
sudahnye tertinggl bas..hahaha

so actvt ptg tu adalah memasang khemah..
pas gedebuk gedebak smbhyg maghrib n isya', ada actvt lain plak..
silat n motivasi sket dr fasilitator kt kem tuh..
cekgu² hnye memantau saje..senang kan??heheheh

then the next morning plak jungle treking..
yg ni kalo cekgu cekgi nk join pun bleh gak..
tp aku xjoin sbb aku dilantik sbg AJK keselamatan..
so kne jaga kem n brg² berharga student² sekalian..

ni kalo aku jual kt pekan taiping ni..kompem laku kejap je..
hehehe...
bdk² ni nye hset biasa² je..
tu pun sbb ade rules n regulation...tidak dibenarkn membawa hset yg berkamera..
kalo x...aku rasa dorg nye hset lg canggih manggih dr aku..

lps blk dr jungle treking..
ade sesi barbeque...ni part plg aku suke..
sedap woo ayam tuh..
sume org kem situ yg provide..
dorg yg bakar sume..kami mkn saje..hehe

ni sume ahli homeroom aku..
ade 4 org xdpt ikut...

and finally masa dh kemas² nk blk, ujan lebat plak..
so stay dlu dlm khemah kecik nih..
tnggu la smpai ujan brenti..
dok taiping ni asyik ujan je..
sejuk gile...
tdo xpyh nk psg kipas..
jimat bil...
so...sekian sajelah cite camping aku..
cite agak membosankn sbb mcm xde mood sgt nk menaipp..
idea pun kuar seketul seketul saje..
so terima la seadanye..ahahaha

4 Comments:

  1. is-nanie said...
    teringt aku zmn muda2 dulu..

    heh... budak2 tuh lg beso dr ko nmpknye.. jgn kene buli udah ler..
    FareeZan said...
    lowh seronotnye.. hurmm mrsm bukan under kpmla.. die under mara so xleh kaverla kalu ader xtvt kat skolah kamu tuh.. kalu ader telibat ngn skolah2 lain yg bkn mrsm boleh ah..gtaw ah ek.. :)
    ..izza.. said...
    is >> aku akan make sure aku x kene buli..heheh

    ejan >> tu la psl..mrsm bkn under kpm...susah la sket kamu mau kaver..
    deeshizuka said...
    eh aku confuse la..mana satu cikgu, mana satu anak murid??? ko jgn bchenta ngn anak murid yg cute2 tau! jgn nk ngada2 teringin beranak ikan. teringin mkn ikan takpe. hahaha.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers