ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 27, 2010

letih..letih..
patutnye entry ni kuar smlm..
tp disebabkan internet agak kuang ajo ngan aku..
maka dgn itu entry ni pun terlambt la kuar nye..

sabtu kene skolah plak..
sukan..
skolah lain maybe dah wat sukan tahunan kot..
mrsm tepeng lmbt sket sbb nk kene tggu form4 masuk dlu..
kalo x...takkan la form5 je nk bersukan...
gile sikit student..
tidak meriah laa..

tu aku pinjam telinga shrek..
maskot umah sukan aku merangkap juara keseluruhan pada hari itu..
feeling2 pakai cam telinga mickey..
nnt kalo dpt g disneyland aku nk kaut 1 telinga mickey..(ohh...berangan cam la kt malaysia xde jual..tp kt malaysia xde dineyland..tp kt i-city ade jual kot..)..
comey gile ahh..

mekda pun layan jugak..
kami 2 org sibuk dok tmpt hakim..
nk tgk bdk2 lumba lari..eh..lumba lari?? cam bahasa org dulu2 kan

haa....
ni maskot umah satria a.k.a umah hijau..
shrek..bagus idea dorg,.kene plak ngan org yg jd maskot tu..kahkahkah..
thn lps maskot transformer kalo x silap aku..
oh..mungkin jugak aku silap..hahah

cekgu cekgi bujang lalalala..
hidup bujang mmg best kan...haha..statemnt brani mati punye

aku jd ajk hadiah n cenderamata..
busy gak ek jd ajk nih..
nk kne susun piala,medal segala bagai btul2..
kalo x..mau tersalah bg medal kt org lain..

acara ditunggu2..
tarik tali..
as usual..satria menang lg..kahkahkah..riak..

ni plak acara tarik tali cekgu vs staff
ko nengok cekgu pompuan tu gile semangat sokong team cekgu
dorg kalo bab kasi smangat sokong menyokong mmg dasat!

x sia2 sorak sakan..
menang ok..
ehh..aku pun masuk acara gak..
menang gangsa lg tu...
hehe..lumba lari 8x50 meter..
lawak kan..takat lari 50 meter pun nk kecoh..
eh...biarlah...janji aku lari laju...sbb tu dpt no 3..kahkahkah..

lg 1 acara..
lontar peluru..
dpt gangsa gak...
best2...ade 2 medal stakat nih..
thn dpn masuk lg..heheh

huh!!!
xbest btul..
td dh upload gmbr sket punye byk
tetiba gmbr x display plak..corrupt ke hape..
tensen je..



4 Comments:

  1. fareezan said...
    wey xskela sukan..ms sekolah dl aku selalu skip alasan asma hahaha.xsuke taw!
    ..izza.. said...
    ek? aku suke gile..hehe
    cuna said...
    wahhh rindunye hari sukan. aku dulu umah ijau. yah2. slalu no 1 oke. balik2 cam udang bakar.dulu2 mane pedulik nak bersun block ape bagai.skrg amik pakai krim ape pun gitu jugak. dah sebati. kekeke
    ..izza.. said...
    pakaila clinique supercity sunblock..hehehe...so far bagus itu product..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers