ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

mlm semlm tdo umah abg kt shah alam..
sejak die pndh umah baru..
xpnah lg jejak kaki ke situ...
so alang2 aku dh smpai sana...g la tdo umah die..

pg2 td abg n wife dh g keje..
aku stay lg sbb igt nk settlekn hal kt pkns...
layan cite hindustan ngan adik2 aku jap smbil mkn nasi lemak ngan pizza..gile..big breakfast aku pg td..
kul 9 baru aku siap2 nk g pkns..
tgk jam cam dh lmbt..kahkahkah..sape soh tgk hindusetan itu...mmg la leka..

rushing2 kuar umah sbb cikmal dah byk kali call soh g pkns..
kalo die x call..mau aku layan hindustan smpai abis..kahkahkah..
nk cpt nye psl..bleh plak tetinggal hset..masa tu hset tgh charge..mmg xigt langsung..
dh smpai seksyen 17 baru aku prasan hset xde..
kene patah blik cpt2 sbb adik2 aku pegang kunci..dorg semua nk blk seksyen 7..
smpai umah abg...dorg 2 ekor dah xde..
arrghhh...tensen gile..sbb kene g cari dorg kt seksyen 7 plak..
dahla aku x igt no phone dorg..
yg aku igt no phone mak ayah ngan cikmal saje..low btul memori aku nih..
terpaksa cari public phone plak...mentensenkan!!

on d way cari public phone..tetiba cermin kete meletup!!.prangg...pecah
arghhh....geramnye!!
rasa give up xnk wat pape...nk nanges duduk situ smpai ade org cari aku..
gile sedih sorg2 ngan hset xde..
tp xleh la wat camtu kan..


tingg!!tetiba teringat
blok lama aku duduk dlu ade public...straight terus g situ call mak aku mntk no phone dorg..
nasib baik umah dorg dekat area situ..
amik kunci then g umah abg balik...
bukak je pintu capai hset tgk2 25missed call ko...
sorry la cikmal..
merisaukan kan..
mesti igt aku kene culik...kahkahkah...perasan!

cancel plak ke pkns..
kene settle cermin kete dlu..
adik aku soh g cari kedai halfcut(btul ke eja cenggini???) kt pdg jawa beli cermin..
jenuh la pusing2 area situ..
finaly jmpe gak..scary gile woo..
sbb semua lelaki pelik2 je kt situ..
abg aku soh ajak adik2 aku g skali..tp dorg ade test plak..
kene la redah sorg2..
wat2 muka berani je smbil tgn dh standby nk call cikmal kot2 jd pape yg x langsung diingini...
sgt menakutkan!!
settle g beli cermin cari plak kedai nk psg..
kebetulan kt kedai halfcut jumpe tokei workshop yg leh psg cermin tuh..
fuhh...lega...finally settle problem..
hal kt pkns xsettle..
give up...then decide balik sabak saje..
serikla....serik sgt...sangat!!!

aku teruk kan...messy..serabut..kelam kabut!!!


9 Comments:

  1. cuna said...
    camne cermin tu bole pecah. panas sangat eh? dugaan betul tu
    ..izza.. said...
    panas sgt la kot..tiba2 meletup cam kene tembak...aku igt ade org nk tembak aku...nasib bukan..kalo x..arwah dah kwn ko nih...
    sadis smlm...
    xeRoxiaTTe said...
    seb baikk klu takk..x smpt kawen. tulah org kate tunang nih byk dugaan.tu kire termasuk skali lah kot.
    ..izza.. said...
    mungkin juga la....byk gile dugaan...wat masa ni tabah lg...takut je x tertabah next time..huhu
    fie said...
    erkk...cermin keta boleh pecah.takottnya!klu dah tpecah,RM nih.
    ..izza.. said...
    mmg melayang la RM...skang tgh musim panas melampau...masuk kete jgn bukak aircond dlu....bukak cermin kasi udara masuk...smbil tu bukak aircond..bila dh x rasa bahang...baru leh tutup tgkp..ecceh...cam pro je gaya aku ckp..hehe
    FareeZan said...
    la kesiannye.termsk dugaan org bertunang jugak ke ni ek? :P
    ..izza.. said...
    ntah la ejan...kalo dipikir2 balik...mmg ye kot..hehe
    fie said...
    oooo mcm tu eh petua.baikla!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers