ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, March 22, 2010

entry ni auto publish..
saya sudah siapkan ari sabtu mlm slps saya abis mengkopek ikan bilis yg dibeli oleh mak saya pg td..sebenarnye x abis lg pun..
mlm sblm tu sudah kopek 3 kg..
slps itu...mak pergi beli lg sbb mak ckp sementara ade anak die yg sgt rajin mengkopek ikan bilis ini sedang bercuti cutian..adalah lebih baik die membeli ikan bilis lg..
ok..mak sedang amik kesempatan..hahah..
mlm smlm tdo tgn masih lg berbau ikan bilis..
sudah sabun byk kali pun..masih berbau..tido menjadi tidak lena seperti mlm2 sblmnye...
sudahnye terlajak tido maka dgn itu terlepas subuh..nasib baik ALLAH memberi cuti kpd saya...eh..eh...

kenapa cerita ikan bilis pulak ni??
kan nk cerita psl kursus warden..adoii..
mungkin waktu entry ni kuar..saya sudahpun berada di JAWI utk berkursus..
rasanye baru je bln lps kursus kt tmpt yg sama..bosan..blerghhh...
terpaksa mentinggalkan taiping bumi kenyalang bertuah itu..
terpaksa mentinggalkan roomate yg sedikit mental itu..
terpaksa mentinggalkan kerja skolah yg melambak itu..
dan terpaksa mentinggalkan cikmal yg jauh itu..eh..cikmal xde kaitan disini...kenapa mahu ckp jugak nama die??...rindu mungkin..kahkhakakhakah
esok start kursus..jadual tetinggal dibilik guru....baguslah tu!!



3 Comments:

  1. dee said...
    iza, iza.. sudah semakin jiwang nmpknyer.. hehe.
    FareeZan said...
    oh igtkan kursus kawen...~ngee
    ..izza.. said...
    dee >> oh..semakin jiwang?bermakna slama ini jiwang juga akan tetapi sejak kebelakangan ini makin jiwang?? begitu maksud kamu??

    ejan >> kursus kawen x amik lg...kahkahkah

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers