ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 23, 2010

tup tap...tup tap...
gong geng..gong geng...
dah stahun rupanye aku keje as a teacher..
rasa cam dh lama keje..kahkahkah..
baru 1 thn je..
ini bermakna tinggal lg 32 thn ko akan berpencen..
wahh...gile lama lg...
baru keje 1thn dh berangan smpai ke pencen...
kahkahkahkah...

sempena working anniversary aku yg pertama ini..
ade la beberapa wishlist yg aku nk wat sblm aku pencen sbg cekgu..
tp masa cam menjelesi aku..
aku nk kene siap g dgr ceramah warden nih..
oleh itu..
wishlist tu aku sambung crita kemudian hari..bleh??
hehhe..
daaa



2 Comments:

  1. FareeZan said...
    tahniahlah cikgu.
    ..izza.. said...
    trima kasih la...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers