ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

masa jln2 kt penang aritu...
tetiba terlekat kt screen lcd 40inch kot..bukan muka termelekat kt tv tu ok..
i mean mata tertumpu pd screen tv tu...bkn sbb tv tu sungguh cute mcm saya,cantek lagi menawan sehingga rasa nk angkut sebijik dua ke hape..tp sbb tertengok trailer cerita dibawah ini..

dan tiba tiba jugak jatuh hati mahu mentengok cerita ni..
aneh bukan...seseorang yg xbrape suke tgk cerita engllish tiba2 saje terjatuh hati dgn cerita english...
ini mungkin juga kerana genre filem ini bersifat romatika..kan sekarang hati sedang berbunga riang....kahkahkah...nk muntah??silakan...
dan mungkin juga disebabkan ianya bersifat komedi..yg memerlukan urat2 perut utk diexercisekan supaya tidak lg buncit..kahkahkah..ko ckp ape ni iza??
stop merepek...nk tau cite ni psl ape??
ape kata korg google sendiri..
xkan la aku nk spoon-feed korg kan..hahah..dah la aku google poster die td...korg nk soh aku google kan sinopsis plak..trailer pun korg nk??hamboii...melampau korg..kahkahkah....gile ko iza...berkira!!..
sape rajin tu sila la google sendiri..kalo mls..bleh tggu aku cite sinopsis bile aku dh tgk cite nih...tu pun kalo aku ade kerajinan nk update..huhu
xsabar nk tgk..tp nk tgk ngan sape??
mekda...mau tgk ngan saya x??kamu belanja saya tgk wayang then saya buatkan cucur ikan bilis utk kamu...mahu x??haha
jom..



1 Comment:

  1. Mcjust said...
    nak tgk jgk~ =P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers