ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 20, 2010

entry ni sgt banyak gmbr..
kerajinan aku mengupload gmbr tiba2 terjadi..eh..cakap ape ni??
ni aku peram dah lama..
cek blog posting td tetiba jumpe entry yg x kuar2 lg nih..
kahkahkah..

aku pun dh lupe nk cite ape..
belasah je la ye..
janji ade benda nk di update..

hari ini saya nk menceritakan tentang homeroom...
apa kata kamu semua dengar@baca cerita saya...
saya harap kamu semua terhibur..kahkahkah...

nice + noble..
aku pegang homeroom nice..noble cikgu sejarah yg pegang..
thn ni aku dpt rasa yg aku makin rapat ngan dorg..
mungkin benar kata pepatah...xkenal maka x cinta...ehh..tp bkn niat nk berchenta ok..
ko gile..cikmal mau letak mane??hehe..tetiba..cikmal..saya setia!!..haha

harith, afiq & iqmal..
harith sedikit islamic...
afiq manja gile..kdg2 rasa nk sepak laju2 je...
iqmal..clumsy ya hamat!!....
tp semua best..
semua bleh diharap..


dorg ni gile2..
sbb tu cekgu die pun jd gila gak ikut prangai student..
ehh...ke tebalik??hahaha

bagus kan..
time study gile fokus..
aku dlu zaman blaja xde la semangat camni..
sbb tu kot xdpt masuk mrsm...kahkahkah..
kalo x..mesti aku dah bergelar arkitek sekarang ini..
ehh..
tp masuk mrsm manade lukisan kejuruteraan oii..
ok..ok....brenti berangan la iza

fadzil ngan helmi..
fadzil homeroom aku..helmi milik noble...
tp dedua ok..
helmi antara top student kimia..
power gile chemist..
jeles i tau..
fadzil thn lps very quite
thn ni mak haii..becakap je keje die..

ececece...
harith khusyuk ngaja...
org terror kan..mmg cenggini..hehe..
jgn tersangkut sudah..
blaja abis2 dlu..
cekgu zaman skolah xpnah bercinta..
cinta itu ape pun cekgu xtau..kahkahkah..
ye ke?? ye la oii...x caye tnye mak aku..
balik je skolah..terus blk umah....ptg tlg mak masak..mlm study..
pg bgn pukul 5..sambung study..kul 6 chatting..kahkahkah....keji!!

Ldp(lembaga hitam disiplin) & peers(pembimbing rakan taulan sebaya)..
danial ngan afiq..
oh...danial sgt poyo..student drama...kalo tgk die blakon..mmg bleh menang pelakon lelaki terbaekk..kalah aaron aziz ngan fahrin..ehh..tak..tak...danial x hensem cam dorg....hahahaha

arif, lela n teha
arif is a bit control hensem la...cekgu tgk x hensem pun..ahahha..joking..
lela n teha dedua komited..i like..teha pandai masak...saya tergugat..tp saya lg terror..kahkahkah

khairani..also Ldp..
sgt bagus..soft spoken..berdisiplin juga...sesuai jd Ldp..

fadhlin...
so far ok..
she's trying utk rpat2kan diri ngan aku sbb she need someone to talk to..
slagi bleh tlg....i'll give a hand to her la...slagi termampu...

this is amy..
masa thn lps gile rasa blagak je budak nih..
tp thn ni beza la..
dulu maybe die memalu kot ngan aku..
maklumla..cekgu die ni pun pemalu kan...
so student ikut gak memalu..hahahhaah..bluekk..

mimi..
paling rapat kot ngan aku..
die sempoi..snang nk suruh..snang nk discuss ape2...

tu semua 13 org nice under my control..
thn ni last la dorg ngan aku..
huhu..rasa cam sedih..
sbb nnt aku xtau dpt homeroom yg cmne..
ehh...kejapp..apsal la aku lupe ade sorg lg..safwan..lupe plak aku nk upload gmbr die..huhu

dorg ni dikira ok la..
xde sekor pun masuk JDRM(stand for ape aku pun lupe..tp ade kaitan ngan disiplin la)
alhamdulillah..hopefully xde la yg nk wat hal ek..

abis dah entry pasal i love them..
eh..eh...camtu je cite ko iza..bkn patutnye ko nye tajuk homeroom ke??apsal tetiba jd i love them??kahkahkah...
tah hape2...cam bosan kan..
kahkahkah..
mane idea nih..
adoiii....
kering kontang



3 Comments:

  1. fad said...
    jdm aku taw la.... jdm- jemaah displin maktab.....jdrm aku xtaw heheh
    ..izza.. said...
    ade 2...aku pun xsure.sok aku tnye dlm kursus warden ye..
    NoName said...
    tahniah......

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers