ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

aku xtau pun ade tournament boling rabu lepas..
kwn aku main letak je nama aku..
aku pun layan je la sbb dh agak lama x memboling..
pnah dulu main boling 5 game skali gus ngan cikmal..
tp die kalah..hahah
owh...itu cerita lama...
x usah dikenang..kahkahkahkah....

kalaulah aku tau ade tournament, bleh la aku prektis dulu..hahaha...
gile..konon ko rasa bleh menang la ek??berangan!!
owhh..
rupa2nye 3 org je cekgu pompuan yg menjoin..
yg lain semua collapse dek selsema ngan demam...
skang kan tgh musim...
tinggal kami 3 org je...

tu kaunselor..
hebat la konon..
1st game dah kalah teruk..
2nd game jampi2 kami plak...
xpuas hati la tuhh..
3rd game die sapu habis...kami dh xde tenaga dah...

3 cekgu bujang dara trang tang tang..
zah yg pakai baju kaler pink tu menang kategori pompuan..
aku sekadar berpuas ati berada di belakang zah..haha

nasri...
no 2 kategori lelaki..
no 1 semestinya ketua warden..
tu susah la nk challenge...
mmg pro abis..

all the teachers n staff..
pengetua baru pun ade skali ko..
aku sepatah haram x ckp ngan die..
cam gerun je..hehe
tp aritu nk mintak sign die brani plak aku ckp..
dh terpaksa kan...ngehngehngeh

b4 balik..
pengetua mau blanje minum..
so x baik la kalo menolak rezeki kan..
layan saje...
kebetulan x mkn lg..
layan maggi goreng ngan milo ais..
blk umah terus tdo dgn nyenyaknye sbb perut kenyang..
org kata..
gendang gendut tali kecapi..
kenyang perut suka hati..
bila dah gemuk....susah hati la plak...
aiyyaaa....




0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers